OPALE - 10.0 - Utilisation - Envoyer un objet dans la mémoire flash - SNDFLASH/en

Différence entre versions

De MappingDoc
(Mise à jour pour être en accord avec la nouvelle version de la source de la page)
 
(Une révision intermédiaire par un autre utilisateur non affichée)
Ligne 1 : Ligne 1 :
 
<languages />
 
<languages />
<br>
 
  
 
'''Interactive Mode''': select option 4, Work with Mapping resources
 
'''Interactive Mode''': select option 4, Work with Mapping resources
Ligne 15 : Ligne 14 :
  
  
<div class="mw-translate-fuzzy">
 
 
'''SNDFLASH command'''
 
'''SNDFLASH command'''
 
Specify the following parameters:
 
Specify the following parameters:
Ligne 24 : Ligne 22 :
 
* Store device
 
* Store device
 
<br>
 
<br>
</div>
 
  
 
[[File:Commande sndflash.PNG|598x598px|centré|sans_cadre]]
 
[[File:Commande sndflash.PNG|598x598px|centré|sans_cadre]]

Version actuelle datée du 4 juin 2019 à 12:40

Autres langues :
English • ‎français

Interactive Mode: select option 4, Work with Mapping resources

Type 3 in front of the object, and define the following settings:

  • Outq name
  • Outq library
  • PRINTER type


Sndflash.PNG


SNDFLASH command Specify the following parameters:

  • Outq name
  • Outq Lib
  • Name of the object
  • Type of the object
  • Store device


Commande sndflash.PNG